Nu är det äntligen dags för första delfinalen av Melodifestivalen.

Om jag nu ska försöka mig på en gissning så tror jag att direkt till final går Alcazar och Shirley Clamp. Till andra chansen kommer vi få se Marie Sernholt och Scotts. Men jag tror att största hotet för att rugga på dessa gissningar kommer vi få se från Nina. Det blir en spännande kamp mellan Bollnäs-Nina, HBT Fantasten Jonathan, schlagerdrottningen Shirley, Dansbandet scotts, big big girl Emilia, disco bollarna i Alcazar, Coola Carro och Tonårsstjärnan Marie.

Happy schlager

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken toppenfin och bra blogg du har. Du är jätteduktig. Får jag länka till den på min hemsida?

Kram Maria

2009-02-05 @ 17:46:20
Postat av: magnus

Mne gör gänra det ..vad kul:)TACK hehe

2009-02-05 @ 21:00:16
Postat av: magnus

Mne gör gänra det ..vad kul:)TACK hehe

2009-02-05 @ 21:00:24
Postat av: Magnus

men herregud nu e jag så trött att jag bara stavar fel heheheh

2009-02-05 @ 21:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0